Bloggen

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Ewa - 28 juli 2009 23:29

Nej, vi ska inte skaffa valp och definitivt inte ha några fler barn heller - även om man nu skulle kunna tro det... ! Det är i akvariet det stundar familjelycka om allt går vägen! Vattenbytet häromdagen fick tydligen känslorna att svalla för två av de Röda cikliderna för vips så låg det ett gäng ägg på stocken. Tre dagar dröjer det innan de kläcks och det är riktigt skoj att studera små yngel, så jag hoppas inte någon får fnatt och käkar upp dem innan dess.


Ikväll var jag i stan och handlade en massa saker som kan vara bra att ha () och jag var inte hemma förrän strax efter klockan åtta. Hade planerat in en träningsfri kväll men kunde dock inte låta bli att träna lite kryp inomhus, vilket gick rätt skapligt faktiskt. Sen ledde det ena till det andra så i skymningen, på kvällspromenaden, stannade vi till på lite olika plättar här och där och tränade lite lydnad trots allt. Framförgåendet gick kanoners liksom det fria följet, tystnadsplikten håller än ! Tränade också lite flyt-träningar på sitt, ligg och ingångar.


Nu ska jag träna mig själv på att komma i säng innan klockan tolv... Natti!


Familjelycka?!

Ovido - Quiz & Flashcards