Bloggen

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Nej, detta håller inte....

Av Ewa - 26 mars 2011 00:09

Det gör verkligen inte det!

Nu måste jag komma igång och träna lite mer allsidigt, inte bara konditionsträning och uppletande... Fick mig en liten tankeställare idag på lunchen när vi skulle "damma av" några lydnadsmoment - det gick inget vidare kan jag lova   Sådana där basic kommandon såsom sakta, stanna, stå - nej, Niska hade glömt det mesta..... Det får jag ta på mig, träning är färskvara - så nu måste vi komma igång!!


Någon tävling på våren är otänkbart och under hösten kommer antagligen löpet komma mitt i "bästa spårtävlingssäsongen" - känns faktiskt riktigt bra: ett helt år med bara träning, att i lugn och ro få till vissa delar. Ja, nu känner jag mig riktigt taggad på att komma igång och på söndag måste det bli ett premiärspår!!


I påskhelgen ska vi vara med på Iaxedex-lägret, det ser vi fram emot!


 
Niska väntar på att få jobba    



 
 
Lisbeth och Zack

Lisbeth och Zack

26 mars 2011 23:59

Hej!
Det är lätt att tappa motivationen på vintern när det är så mycket snö .kallt och isigt. Jag är säker på att ni snabbt tar in de förlorade kunskapen och vips är ni klara för tävling. Vi önskar er all lycka med era aktiviteter framöver

http://sheltizack.se

Ewa

27 mars 2011 20:15

Tack Lisbeth!! Nu tror jag inte riktigt på "vips", men glada tillrop är alltid trevligt!! Vi önskar er detsamma i elitlydnaden!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ewa - 31 december 2011 12:01


Bloggen flyttar: http://rosconis2.wordpress.com/           Gott Nytt 2012!!! ...

Av Ewa - 15 september 2011 23:33


Livet rullar på, alldeles för fort känns det som.... För sönerna är skolan nu i full gång och läxorna duggar tätt, dessutom har innebandysäsongen satt fart med två träningskvällar per barn och vecka. Naturligtvis innebär det en liten minskning när de...

Av Ewa - 20 augusti 2011 23:30

Igår var det EFiT. Det var också den blötaste fredagen på väldigt länge...         ...

Av Ewa - 18 augusti 2011 23:00


Överskriften med utropstecken är motiverad - det var inte igår som jag var på klubben och tränade.... Vi hade stämt träff med Mats. Han jobbar och bor i stan en tid framöver, så det lär nog bli en del samträningar under tiden :)   Niska och Ivan ...

Av Ewa - 13 augusti 2011 19:48

Frågar man Niska om de två senaste veckorna kännts som en evighet, så svarar hon säkerligen ja på den frågan!! Igår var det dags att klippa bort stygnen och i och med detta så slipper hon också tratten. Hon verkade fatta ganska snabbt att hon var "fr...

Ovido - Quiz & Flashcards