Bloggen

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Ewa - 28 mars 2009 23:44

Tänk att en timmes bowlande kan ge mig träningsvärk i armen. Men det var det värt, vi hade en jättetrevlig torsdagskväll! Efter att ha intaget en grillkorg med rött vin därtill, var det dags för en timmes bowling. Det var nu det var dags för mig att plocka fram mina dolda talanger, men jag hade inga ess i rockärmen... En endaste strike lyckades jag åstadkomma men dock några bra förstaslag som jag kunde spärra. Vi tjejer delade på en bana och efter två serier stod jag som slutlig segrare, med de andra flåsande i nacken. Det måste vi göra om någon gång!


Idag har det mest blivit att röja en massa här hemma. Jag tog bl.a med mig sönerna för att panta alla flaskor och burkar. En hel kundvagn fyllde vi, och det blev ett litet extra tillskott till deras veckopeng. "Lätt fånget, lätt förgånget" heter det ju, så blev det också med en del av dessa slantar: Pontus och Wictor ville genast åka till Hydro-macken där de säljer så gott godis såsom spray och coola klubbor.


... inte från dagen träning
... inte från dagens träning


Niska fick på eftermiddagen sträcka ut i uppletanderutan och hon var såg pigg! Ett föremål sprang hon rakt över ca 4 gånger, så tempot var med andra ord liiite överdrivet! Imorgon ska vi åka till Tranås och träna med Mia och Mats, det ska bli kul!


Pontus och Wictor ska på dagsutflykt med scouterna imorgon bitti - samling 8.00 Ja, det är tidigt med tanke på att vi ställer fram klockan inatt, så nu är det dags att runda av för idag.


Av Ewa - 28 mars 2009 20:05


Ni släcker väl en timme???

Ovido - Quiz & Flashcards