Bloggen

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Ewa - 6 februari 2009 12:27

Härliga fredagskväll!


Ikväll fick jag tummen ur och tog ner julgardinerna i vardagsrummet, kände att det var på tiden liksom.... Inte bara att det är mycket rött i gardinerna; det kryllar med tomtar på dem! I och för sig var det ju lite julstämning i morse, då det snöade rejält - Wictor vart alldeles yr av lycka, ville springa ut direkt. Som vanligt när det kommer snö så är det ju alldeles för varmt, så nu på kvällen var det mest sörja och så fryser det väl på förstås. Mina planerade skogsaktiviteter ser ut att snöa inne, såvida jag inte knallar upp i skogspartiet strax bredvid. Vi får se.


Just nu ligger hundarna och mumsar på varsit märgben, väldigt nöjda och belåtna. Som utfyllnad kastar jag in en liten film på mina busar där de är i lektagen. På filmen har Rosco har erövrat MIN toffel och är nöjd med sitt kap; testar sin pondus genom att släppa "bytet" framför Niska som då mer liknar en uggla i kroppsrörelsen..., vågar inte ta den! För säkerhetsskull släpper Rosco dojjan två gånger till .




 

Ovido - Quiz & Flashcards