Bloggen

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Ewa - 2 april 2009 23:17

Sitter just nu och överför helgens filmer till datorn, har inte ens kikat på dem i videokameran... En überstressig vecka kan snart läggas till handlingarna och jag ser fram emot en skön helg. Nu har jag fått ändan ur och anmält mig till en spårtävling, alltså borde träningen vara i full gång. Tänk om vi kommer med?! Planerar åka ut och spåra på söndag för på lördagen börjar vi fira Pontus som fyller år nästa onsdag. Han byter ut entalen nu när han fyller 10, något som han verkligen ser fram emot!


Vilka kanonfina dagar vi haft denna vecka, och det här med sommartid är verkligen toppen! Äntligen går klockan på telefonen rätt, den har varit inställd på sommartid hela tiden. Inom kort kommer troligtvis bloggen att fyllas ut med "plask-bilder", tills dess blir det en favorit i repris...



Nu är det dags att pejla in filmerna, spännande! Sen återstår det att se om nattsömnen blir god eller om jag ligger och vrider mig av lydnadstekniska bekymmer!

Ovido - Quiz & Flashcards