Bloggen

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Ewa - 9 januari 2010 22:20

Ärligt talat - är det inte lite väl kallt nu??? Jag bävar för att gå de nödvändiga rastningsrundorna, och en hund som rastar sig i trädgården har jag inte! Men jag ska inte klaga, sambon/hussen tar faktiskt de mest avskyvärda promenaderna. Samtidigt så känner jag att det är det här jag längat efter: snö och minusgrader, fast max -5 grader för att falla mig i smaken! Man kanske ska vara mer petig med det man önskar sig framöver???


Niska började att löpa på trettondagsaftonen och har nu fullt sjå med att sprida sina dofter överallt. Hon har dessutom lyckats att förlora två brandslangar, men när det väl börjar töa - då vet jag var de ligger ! Men visst verkar det vara svårt för hundarna att hitta föremål i snön, elller???


I och för sig finns det ju moment som går att träna inomhus, men med handen på hjärtat så känner jag mig liksom inte så inspirerad... Nä nu ska jag värma på en kopp glögg, fortsatt trevlig helg önskas alla bloggläsare!


 
Niska med en leksak som inte överlevde
"Pirayans" gap så länge...  
 

Ovido - Quiz & Flashcards