Bloggen

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Ewa - 22 augusti 2010 23:10

Idag har det varit EFiT igen och när jag som brukligt är brukar lägga upp dem i Pixboxen - ja, då ligger sidan nere ---> så de får hamna i bloggen istället:


 
00.00
Sitter uppe alldeles för länge om kvällarna. Här läggs

det upp lite nya album på Pixbox-sidan (som då funkade)


 
01.10
NU är det i alla fall läggdags   


 
09.20

Vaknar en timme senare än planerat....

Mekkar iordning frukost (inte min!!)


 
10.20
Ska alldeles strax åka upp till klubben för att titta

pådagens tävlingar, ställer fram en säck foder som
jag inte får glömma att ta med.


 
11.15
Står och väntar på att det ska bli Christer

& Balders tur att köra uppletande.


 
12.09
Sassa & Kajsa gör sig klara för budföringen.

Jag skulle tagit med mig systemkameran istället...   


 
13.15
Mats & Ivan är ute och kör lydnaden


 
14.15
Niska var med och tyckte det var tråkigt att inte få

göra något - men hon fick ett lydnadspass i väntan

på prisutdelningen. Det gick riktigt hyffsat   


 
15.00

Väl hemma intar jag en kopp java på altanen innan jag

kör igång mitt "röjar-race"   


 
16.15

Kattrackarn blir avväpnad, något som skulle skett

bra mycket tidigare....


 
17.14

Efter påtryckningar från grabbarna så kör

jag igång med ett bullbak.


 
18.54
Äntligen dags att äta middag, magen hade knorrat

en bra stund nu. Efter denna pastaportion blev den tyst   


 
19.55

47 bullar klara! Någon som vill smaka???


 
21.00
Någon dag som inte medför ett besök i tvättstugan????

Nope!


 
21.56
Bilderna laddas över till datorn och får bli min sista bild idag.

Ovido - Quiz & Flashcards