Bloggen

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Ewa - 16 december 2009 20:54

Tjolahopp! Nu var det lääänge sedan det skrevs något i bloggen, jag har helt enkelt inte tid... På jobbet är det hektiskt, hemma är det hektiskt och snart är det jul. Undrar om det nån gång är så stressigt som inför julen??? Jag är dock i fas för en gångs skull, alla klapparna är inhandlade och de "traditionella" julkorten skickades igår. Häromdagen mailade jag ut Niskas och min lilla julhälsning, det gick skitbra - alla fick samma mail 4 gånger !!! Men av en så vacker hund kan man väl inte få nog???


Nedanstående julhälsning fick jag från Kina häromdagen - konstigt nog fick bara ett! Med tanke på hur söt den är borde jag väl ha fått minst tre   ???



Nä nu gott folk måste jag fortsätta stöka och böka!

   

Ovido - Quiz & Flashcards